torstai 22. tammikuuta 2015

Kolmas vuosi pian täynnä.

On mennyt kolmisen kuukautta viime päivityksestä. Taukoa pidin, koska joku kyseenalaisti, miksi oikein blogia pidän ja jotkut pahoittavat mielensä teksteistäni. Nyt jos pahoitat mielesi, anna minulle palautetta, niin yritän perustella kantani paremmin, Teksteilläni en yritä ketään loukata, herätellä ehkä.

Tämän blogin tarkoituksena on kertoa kokemuksistani diabeetikkona ja munuaissairaana.Henkilökohtaisia kokemuksiani ihmisille, joilla on diabetes tai uhkana munuaissairaudet. Kiitos että löysit minut jälleen.

Ajattelin pitää taukoa, kunnes olen kirjoittanut kolme vuotta, mutta nyt on muutama asia mistä haluan kertoa. Kolme vuotta dialyysissä, täyttyy maaliskuussa.

1 kommentti:

  1. Kiitos Tiina, että olet tullut takaisin. Minä ainakin olen mielelläni lukenut tekstejäsi, enkä voi ymmärtää kuinka niistä joku voi pahoittaa mielensä.

    VastaaPoista

Kommentoi aina, jos sait ajatuksia tekstistäni.
Niistä olen KIITOLLINEN!