lauantai 10. elokuuta 2013

Elefantti tuo onnea

Hipelöinti tuntuu pahalta, huomasiun sen tänään. Hoitaja etsi verisuonta ja paineli kättäni, kunnes pisti neulan suoneen, liitti siihen keittosuolaliuosruutan ja huuhteli kanavat. Sitten hän teki samat toimenpiteet veenasuoneen. Jalat aloittivat hytkynän, käsissä tuntui pahalta, verenpaine laski ja kokovartalo tuska oli valmis. Yritin siirtää lääkkeen ottoa syömällä jääpaloja.

Hoitaja kysyi toisiko lääkettä, aioin ottaa. Lauantaipäivänä, siis tänään oli turvauduttava kahteen ja puoleen yksikköön. Olen tyytyväinen, ettei sen enempää, vaikka olo oli ajoittain levoton.

Nyt hoitajat kysyvät tarvitsenko lääkettä, tällä viikolla minun ei ole tarvinnut itse pyytää. Auttoikohan valittaminen?

Eilen olin jalkojenhoitajalla. Minulle on tullut elefanttivarpaat, ne ovat levinneet ja ovat arat. Onneksi en invakenkää vienyt pois, sillä turvajalkinetta on täytyy vieläkin käyttää.

Katollamme on puhdistaja, pelottavasti siellä jytisee. Hän sanoi, että pihassa olevat männyt olisi syytä kaataa, koska ne sammaloittavat katon ja kuluttavat pinnan. Hyvä! Vihdoinkin sain faktaa, jotta voin ajaa asiaa. Miten kaunis pikku hiekka- kivi- kataja-tuija asetelma siihen tulisikaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi aina, jos sait ajatuksia tekstistäni.
Niistä olen KIITOLLINEN!