sunnuntai 1. joulukuuta 2013

KAPOVAN kokous

Lauantaina en mennyt hoitoon, mutta olisi pitänyt - vatsa pullottaa. Olenkohan syönyt liikaa vai turvottaako mua? Molemmat - ehkä.

Hoidon sijasta olin KAPOVAn (Kainuun kansanterveys-, potilas- ja vammaisjärjetöjen yhdistys) kokouksessa, olin kokouksen sihteeri ja tulin valituksi hallitukseen sekä yhteen työryhmän.

TutunTuvan tilan ja toimiston sekä keittiön käyttöön tarvitaan paremmat säännöt ja korvauskäytännöt.
Järjestöt ehdottavat tarpeensa ja minä katson koko tilan leiskan. Raamit on tiedossa; rahaa ei ole ollenkaan moiseen projektiin. Mielikuvitus siis käyttöön ja suunnitelma koko tilasta...

Kamalasti tuli lunta, tehtiin lumityöt koko rivitalon alueelta. Siitäpä tuli hyvä mieli!

Hyvä, että aamulla pääsen tyhjennykseen. Ainiin, kuukausikokeet on heti, ennen dialyysia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi aina, jos sait ajatuksia tekstistäni.
Niistä olen KIITOLLINEN!