lauantai 25. toukokuuta 2013

Tavoiteaika

Olipa taas hyvä hoito, mihinkään ei koskenut.

Olisipa käsi nyt lopullisesti parantunut, teen sillä puristusharjoituksia, olen jo maalannut, kirjoittanutkin vähän. Nyt odotellaan arven reaktiota varvastulehduksesta. Jospa pöpöt eivät lennähtäisi kämmeneen.

Tulehduksen aikana olen pois siirtolistalta, koska siirrettä ei voi tehdä tulehtuneeseen elimistöön. Nyt tulehduksesta pitäisi päästä eroon ja nopeasti.

Ystäväni tavoin teen itselleni suunnitelman, milloin siirtoon pääsen. Syys-lokakuussa olen ollut siirtolistalla vähän vuoden päälle, joten silloin voin siirtoleikkaukseen mennä. Tähtään siis ensi syksylle, syyskuussa pakkaan sairaalalaukkuni ja olen valmis.

Tavoitteellista odotusta jaksan paremmin - en ollenkaan voi ajatella, että olisin jonossa vielä viisikin vuotta.

Toivon, unelmoin, haaveilen ja rukoilen siirtoon pääsyä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi aina, jos sait ajatuksia tekstistäni.
Niistä olen KIITOLLINEN!