keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Minä poljen

Polin x)
 hoitoon, polin hoidoissa, polin hoidosta, ajoin kouluun, lenkkeilin kauppaan ja polin vielä mutkin kaupungilla. Onko minusta tulle pyöräilyhullu?

Se on tämä lämmin ilma joka innostaa pyöräilemään ja tuntuu, että jaksan paljon paremmin kuin keväällä, jolloin pyöräilykausi alkoi.

Mikäs maratonohjelma sinulla on mielessä, kysäisi aamulla osaston lääkäri. Mieslääkäri, olen tavannut hänet muutaman kerran polilla, tuurasi omaa lääkäriäni. Hänekin erikoistuu sisätauteihin, oppia on omaltani saanut - onneksi inhimillisyys näkyy myös hänessä. Olin pyytänyt lähetettä fysikaalisen hoitajan luo.

Odotan tapaamista, saisinpa kunto-ohjelman ja vinkkejä nivelten liikkuvuuden lisäämiseeen. Fysioterapeutti lupasi käydä kanssani myös työpaikkani kuntosalilla.Seuraavan dialyysin yhteydessä verkkarit vain päälle ja ohjattuun treeniin.

x) polin= polkea pyörällä,
ei poliklinikka,
eikä aselma, jolla poljetaan
vrt.
minä polin      me polettiin
sinä polit        te politte
hän polki        he polkivat

Tulikohan ihan oma taivutusmuoto?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi aina, jos sait ajatuksia tekstistäni.
Niistä olen KIITOLLINEN!