torstai 13. syyskuuta 2012

Pettymys taas tänään

Kun mun veriryhmäni on B+, voin vastaanottaa 0-verta ja B-verta. Jos olisin AB minulle kävisi kaikki mahdolliset ja jos luovuttaja olisi 0-verinen, hänen kävisi kaikille.

MUTTA kun serkkuni veriryhmä on A, luovutuskeskustelut hänen osaltaan loppuivat. Ihana, että hän ajatteli luovuttavansa, ajatteli minua. Kiittäen hänellekin kumarran ja hammastapurren jatkan dialysointia.

En ajatellut vatsakalvodoalyysia ja yöhoitoa, koska yöiset lenkkeilyt pitkin huushollia olisivat estyneet. Aina pitäsi irrottautua koneesta ja liiittyä uudelleen, ehkä ahdistaisi pakkomakuu. Hyvät puolet kuulostavat houkuttelevilta, vapaus päivisin ja nukkuessa tapahtuva hoito. Aikaahan siinä säästyy.

Joka päivä toivon puhelinsoittoa, että minulle sopiva munuainen löytyisi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi aina, jos sait ajatuksia tekstistäni.
Niistä olen KIITOLLINEN!