torstai 3. tammikuuta 2013

nöyrin kiitoksin

Arteriaa pistettäessä sattui, mutta neula meni perille ja antoi veren. Keittosuola kuulosti menevän heikosti suoneen, siksi huusin kipua. Neste oli muodostanut patin käteeni, nyt minä vasta itkin.

Suretti miten koneriippuvainen olen. Entä jos minulle ei voikaan tehdä hoitoa tai kuinka on mahdollista, että veret menevät koneeseen ja puhdistuvat ja menevät takaisin elimistööni? Jos ne ei pyörähdäkkään oikein päin, jos kone imasee kerralla kaikki vereni ja ne jää rullaamaan koneessa loppuelämäksensä. kuka keksi dialysaattorin? Pyyhin kyyneleeni ja olin kiitollinen keksijälle.

Sisareni soitti ja kertoi lukevansa kiitollisuuskirjaa. Aamu tulisi aloitttaa luettelemalla asioita, joista on kiitollinen. Positiivinen asenne lisää onnistumisia!

Tänä iltana olen kiitollinen . jaa pitääkö ne olla isoja vai pieniä asioita?
Olen siis kiitollinen oikeudesta lähes ilmaiseen terveydenhuoltoon ja koulutukseen, lapsilisään ja ihanaan lapseen, perheeseeni sisaruksineen ja vanhempaani, ystäviini, jalkoihin ja näkööni, lääkkeisiin ja hoitooni... harrastusvälineisiin, taitoihini, puhelinsoittoon... tänään olen kiitollinen hyvässä seurassa nautitusta elokuvasta Rakkauden Rasvaprosentti ja kiitollinen myös siitä ettei elokuva ollut ahdistava.

1 kommentti:

Kommentoi aina, jos sait ajatuksia tekstistäni.
Niistä olen KIITOLLINEN!