maanantai 12. marraskuuta 2012

Monta hyvää

Hyvä Päivä!
Kävelin hoitoon, jalat olivat kiltisti koko hoidon ajan. Käteen ei koskenut ja olin valppaana, etteivät sokerit mene liian alas, jolloin olisin saanut päänsäryn. Kotiin tullessa olin virtaa täynnä ja leivoin sämpylöitä ja vaniljapullia. Osasin tehdä pehmeitä, kun katsoin ohjeita poikani Kotsan kirjasta.

Hallittavissa olevaa mielipahaa tuli parista asiasta. Samsungin Galxy Tab ei suostunut lataamaan mitään Katsomon ohjelmia. Näyttöön tuli lataan-teksti, mutta ikuna ei mittään auennu. Aika hoidossa meni torkkuessa ja kankeilla sormilla tekstiviestejä lähetellessä. Kosketusnäyttö kännykässä ei todellakaan ole mun juttu!

Toinen mielipahaa aiheuttava oli jääkaapin hyllyn sortuminen, kun sen muoviosat halkesivat. Tuo kylmäherra on ollut todella oikukas. Ensin katkesivat sokkelin muoviosat, sitten murtuivat ovenkahvat yksi kerrallaan, kohta sisuksen kippiovi meni palasiksi ja nyt lasihylly, minkä olin jo toiselta puolen teipannut. Joku on vialla laadussa tai mun voimissa.

Ja vielä hyvän päivän listaan.
Ihanaa, sataa vettä! Sateessa on niin kiva kävellä.

1 kommentti:

Kommentoi aina, jos sait ajatuksia tekstistäni.
Niistä olen KIITOLLINEN!