keskiviikko 14. marraskuuta 2012

oikeus jja mahdollisuus

Onko minulla oikeus VALITTAA?
           "                huutaa läheisilleni?
            "                                  olla ahdistunut?

Onko minulla oikeus VALITTAA?
              "                     sanoa, etten koskaan totu?
               "                                                 vaatia ymmärrystä?

Minulla on oikeus TUNTEA!
                   "                      kipua.
                    "                            itseinhoa.

Minulla on oikeus TUNTEA!
                     "                       itsesääliä
                     "                                    kateutta.

Minulla on mahdollisuus kokea TOIVOA!
                      "                                        odotusta.
                      "                                                   onnistumista.

Minulla on mahdollisuus kokea TOIVOA!
                      "                                           valoa.
                      "                                                   huojennusta.
                                                                     



















                         


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi aina, jos sait ajatuksia tekstistäni.
Niistä olen KIITOLLINEN!