torstai 19. huhtikuuta 2012

Mitä mä sanon?


- Marko Lempinen soittaa Meilahdesta (apua, mitä mä sanon)
- hei.(tervehdin kuitenkin)

- no, oletkos miettinyt vai onko sinulla vielä kysymyksiä (on vaikka mitä, mitä jos se ei onnistu?? takaatko, että kaikki menee hyvin? miten ihmeessä ne elimet saadaan toimimaan??lupaatko etten kuole siihen??)
- joo, olen miettinyt (ai mitä oon miettinyt?)

- no, mitäs ajattelet kombinoidusta siirrosta (nyt pitäis löytyä vastaus. Oliskohan ne omat munuaiset kuitenkin vielä jonkunverran toimineet. Tarvitsenko haimankin? tupla lääkitys, tuplakomplikaatiot, tupla riskit.)
- joo, ajattelin, että katsotaan se vaihtoehto ja jatketaan tutkimuksia (saatte sitten sitä dataa, että on niitä tilastoja, riskillähän tässä mennään...)
- no, hyvä sehän hienoa (aivan!! lisää dataa)

- miten sitten edetään? (mitä nyt??huminaa...)
- keskutelen lääkärisi kanssa ja katson labrat jotka sinusta on otettu ja tutkin ne, olen sitten yhteydessä jatkotutkimuksista. Ne pitää tehdä tällä meillä Hesassa. (huminaa.....)

- selvä, saan sitten kirjeen tai soiton? (ai, milloin? labrat eivät kuitenkaan käy, en sovellu.)
- hyvä, odottelen sitä (jos labrat ei käy, niin ei tarvitse mennä, jos käy, täytyy mennä...)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi aina, jos sait ajatuksia tekstistäni.
Niistä olen KIITOLLINEN!